آیا امکان مرجوع کردن محصول خریداری شده وجود دارد؟
بله، شما می‌توانید محصولات دریافتی از تمشک‌مارکت را با دلایل مختلف مرجوع نمایید. برای اطلاعات بیشتر از رویه‌های ارسال کلیک کنید.
آیا پس از ثبت سفارش می‌توان آدرس تحویل سفارش را تغییر داد؟
بله، اما برای تغییر آدرس سفارش پیش از ارسال آن می‌توانید با مرکز تماس فروشگاه اینترنتی تمشک مارکت به شماره‌ی 05133818080 تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید. (آدرس جدید باید در همان محدوده ثبت سفارش اولیه باشد.)
آیا پس از ثبت سفارش میتوان سفارش خود را لغو کرد؟
بله، برای لغو سفارش پیش از ارسال آن می‌توانید با مرکز تماس فروشگاه اینترنتی تمشک مارکت به شماره‌ی 05133818080 تماس حاصل فرمایید.
آیا پس از ثبت سفارش میتوان کالای دیگری به سفارش ثبت شده اضافه کرد؟
خیر، شما می‌‎توانید در سفارشی دیگر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
آیا پس از ثبت سفارش میتوان کالایی را از سفارش خود حذف کرد؟
خیر، شما می‌توانید در زمان تحویل سفارش، آن محصول مورد نظر را به سفیر تحویل داده و مرجوع نمایید.
آیا امکان خرید آنلاین و دریافت به صورت حضوری وجود داره؟

بله شما میتوانید در تمشک مارکت محصولات خود را انتخاب و سفارش خود را نهایی کنید سپس جلوی درب فروشگاه سفارش خود را تحویل بگیرید.

آیا امکان پرداخت به صورت حضوری وجود دارد؟

پرداخت به صورت حضوری فقط در مشهد و دریافت حضوری کالا امکان پذیر است.

چرا بیشتر از تعداد مشخص شده نمی‌توان خرید کرد؟

محصولات تمشک مارکت به صورت اتوماتیک با سیستم انبار داری ما بروزرسانی میشود و شما میتوانید سفارش بیش از تعداد مشخص شده خریداری کنید مگر اینکه با فروشگاه تمشک مارکت تماس بگیرید تا راهکار مناسب خدمت شما ارائه شود.

ارسال سفارش به چه محدوده هایی امکان پذیر است؟
درحال حاضر بیش از نیمی از شهر مشهد تحت پوشش میسومارکت قراردارد. برای اطلاعات بیشتر از رویه های ارسال کلیک کنید.
آیا امکان ارسال از طریق پست به سایر شهرستان‌ها وجود دارد؟
خیر، درحال حاضر امکان ارسال از طریق پست به سایر شهرستان‌ها وجود ندارد.