بدون دسته بندی

انواع نوشیدنی خنک و گرم

نوشیدنی خنک و گرم-تمشک مارکت

لذت بردن از نوشیدنی در دورهمی ها یا مراسم های رسمی و غیررسمی مختلف یکی از بهترین و در دسترس ترین لذت هاست. نوشیدنی‌ها، گرم یا سرد، جزء جدایی ناپذیر بسیاری از جشن‌ ها و محافل خصوصی و دوستانه هستند. همچنین گزینه ی خوبی برای استقبال و خوشامدگویی و استراحت های لذت بخش در طول روز را فراهم می کنند.

معجزه‌ی نوشیدنی ها

اگر آب نوشیدنی مورد علاقه شما نیست و یک قوطی کولا برای شما زیادی شیرین و گازدار است، تمشک مارکت 10 نوشیدنی خنک و گرم شگفت انگیز را به شما توصیه می کند که کام شما را در طول روز تازه نگه می دارند.

انواع چای

چای که اصالتا آن از هند سرچشمه می گیرد، امروزه از تمام مرزها عبور کرده است و اکنون به راحتی در کشورهای مختلف یافت می شود. این نوشیدنی با قدمت چند صد ساله دارای اثر گرم و تسکین دهنده است و همچنین به عنوان یک تسهیل کننده ی هضم طبیعی غذا عمل می کند. درست کردن چای کمتر از بیست دقیقه طول می کشد و نوشیدنی موثر و قابل دسترسی در تمام شرایط به حساب می آید.

انواع چای طعم دار میوه ای، چای سبز، چای های گیاهی و چای ماسالا امروزه بسیار محبوب شده اند و افراد در خانه یا محل کار تی بگ های مورد علاقه ی خود را به همراه دارند. برخی افراد چای را به شکل دم شده و برخی چای های فوری و عطری را برای مصرف روزانه ترجیح می دهند که هر دو نوع آن را در تمشک مارکت خواهید یافت.

نسکافه و کاپوچینو

نسکافه ها و کاپوچینوهای فوری با طعم های مختلف با شکر یا بدون شکر در فروشگاه های مختلف موجود هستند که می توان آن ها را به صورت داغ یا خنک سرو کرد.

ویژگی ها و تنوع این محصولات به شکلی ست که افراد با هر نیاز و سلیقه ای می توانند نوشیدنی داغ مورد علاقه ی خود را پیدا کنند. مزیت دیگر این محصولات آماده شدن فوری آن هاست، تنها یک فنجان آب جوش یا شیر برای درست کردن یه ساشه ی نسکافه ی فوری کافی ست.

انواع کرم دار، بدون شکر، بدون کافئین و با کافئین این محصولات در برندهای مختلف با قیمت عالی عرضه می شود. این نوشیدنی ها یار خوبی برای روزهای بارانی پاییز یا شب های سرد زمستان هستند!

شیرکاکائو

شیرکاکائو نوشیدنی خاطره انگیز و نوستالژیک زمان مدرسه است که همچنان کودکان و بزرگسالان عاشق آن هستند. اگر به لیست خرید هفتگی و ماهانه ی خود یک نوشیدنی مقوی و سالم مثل شیرکاکائو را اضافه کنید می توانید در طول روزهای کاری مدت طولانی تری سیر بمانید و انرژی لازم صبحگاهی را دریافت کنید.

عرقیجات

عرقیجات برای ما ایرانی ها نوشیدنی آرامش بخش و تسکین دهنده در ظهر داغ تابستان یا برای پذیرایی در ضیافت های صمیمانه هستند. یکی از علت محبوبیت این نوشیدنی ها اثر فوق العاده آرامش بخش و خواص درمانی مختلف آن هاست.

امروزه برندهای مختلف تولیدکننده ی نوشیدنی عرقیجات مفید را در بطری های تک نفره در سوپرمارکت ها عرضه می کنند که می تواند گزینه ی ایده آلی برای طرفداران نوشیدنی های سنتی و عرقیجات باشد. احساس فرح بخشی و آرامش این نوشیدنی ها به شما در هر زمانی از شبانه روز حس خوب هدیه می دهد.

انواع نوشیدنی
انواع نوشیدنی خنک و گرم 7

دلستر و ماء الشعیر

نوشیدنی های مالت روشی عالی برای هیدراته کردن و رساندن مواد مغذی به بدن شما هستند. ماء الشعیرها از جو مالت ساخته می شوند که نوعی غلات سرشار از فیبر، ویتامین B و آنتی اکسیدان هستند. نوشیدنی های مالت شیرینی طبیعی دارند که اغلب مردم از آن لذت می برند.

انواع طعم دار دلسترها و ماء الشعیرها با طعم های کلاسیک، میوه های استوایی، لیمو و سیب از محبوب ترین طعم های دلستر و ماءالشعیر هستند که افراد آن ها را به همراه غذا یا در اوقات تفریح می نوشند.

مالت منبع بالایی از پروتئین و انرژی زا است. ویتامین ها، مواد معدنی، نشاسته و پروتئین در کمتر نوشیدنی به طور یکجا یافت می شود،  بنابراین، دلسترها از این جهت نوشیدنی ایده آلی به حساب می آیند.

نوشیدنی های مالت به هیدراته نگه داشتن شما کمک می کند. بدون شک، نوشیدنی های مالت حاوی مقادیر زیادی آب هستند که به سم زدایی، خنک نگه داشتن و شادابی ما کمک می کند. نه اینکه یک بطری مالت را جایگزین یک لیوان آب مغذی کنید، اما هر یک از انتخاب های شما می تواند جایگزین خوبی در روزهای گرم باشد.

نوشیدنی خنک
انواع نوشیدنی خنک و گرم 8

آبمیوه ها

فواید مصرف میوه بر هیچکس پوشیده نیست، آبمیوه ها نیز از مزیت های فراوانی برخوردارند و مصرف روزانه ی آن ها می تواند به سلامت بدن شما کمک کند.

نوشیدن آب میوه همیشه مفید است زیرا تمام مواد مغذی و ویتامین های ضروری را در آن ها پیدا می کنید و همچنین هیدراته می شوید . نوشیدن آب میوه می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و در برابر عوامل بیماری زا از شما محافظت کند.

انواع آبمیوه های پاکتی در سایزهای کوچک تک نفره و بزرگ در تمشک مارکت موجود هستند، کافی ست طعم مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و آن را سفارش دهید تا برای پذیرایی از خودتان یا میهمان ها همیشه نوشیدنی مناسب در یخچال داشته باشید.

نوشیدنی گرم
انواع نوشیدنی خنک و گرم 9

قهوه

قهوه نوشیدنی محبوب نیمی از مردن جهان است. قهوه ها در انواع مختلف با نژادهای متفاوت کشت و فراوری می شوند و هرکدام میزان اسیدیته و کافئین متفاوتی دارند. قهوه های دمی، قهوه های فوری، قهوه اسپرسو و قهوه ترک از پرطرفدارترین قهوه ها در میان قهوه بازها هستند.

میزان رَست و برشته شدن قهوه و محل کشت آن با توجه به ارتفاع کشت و شرایط اقلیمی متفاوت است و همین باعث ایجاد تفاوت در طعم و عطر قهوه های مختلف می شود.

اگر روز خود را با قهوه پر انرژی آغاز می کنید و یا برای پذیرایی از دوستانتان قهوه سرو می کنید، در تمشک مارکت بهترین و با کیفیت ترین انواع قهوه های دنیا را سفارش دهید.

شربت ها

تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در جهان امروزه از اسانس طبیعی تمامی میوه های موجود در اقلیم های متفاوت جغرافیایی پودر شربت یا مایع غلیظ شربت تهیه می کنند و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می کنند.

انواع پودر شربت یا سیروپ های غلیظ در بسته بندی های مدت دار در سوپرمارکت ها موجود است که به علت طرز تهیه ی آسان و بدون نیاز به شکر به یکی از آیتم های محبوب خانم ها در آشپزخانه تبدیل شده اند.

وقتی در یک ظهر داغ تابستان وارد خانه می شوید تنها کمی از سیروپ یا پودر شربت محبوب خود را در آب حل کنید و نوش جان کنید تا به سرعت دمای بدن خود را کاهش دهید.

نوشیدنی های انرژی زا

در هر فروشگاه مواد غذایی و نوشیدنی که پا می گذارید انرژی زاها یک قفسه ی بزرگ را به خود اختصاص داده اند. دلیل این فراوانی و تنوع، محبوبیت این نوشیدنی هاست.

نوشیدنی‌های انرژی‌زا به ‌عنوان محصولاتی که انرژی را افزایش می‌ دهند و هوشیاری ذهنی و عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشند، به ‌طور گسترده تبلیغ می‌شوند. در کنار مولتی ویتامین ها، نوشیدنی های انرژی زا محبوب ترین مکمل های غذایی هستند که به خصوص توسط نوجوانان و جوانان و ورزشکاران مصرف می شوند.

مصرف زیاد این نوشیدنی ها توصیه نمی شود اما لازم است تعداد کمی از آن ها را در خانه داشته باشید تا موقع ورزش یا انجام فعالیت هایی انرژی بر از آن ها مصرف کنید.

بهترین نوشیدنی خنک آب
انواع نوشیدنی خنک و گرم 10

نوشابه

نوشیدنی گازدار با طعم میوه یا کولا محبوب ترین نوشیدنی سفره های ایرانی است که به همراه بیشتر غذاها سرو می شود. علیرغم ضررهای بی شمار ، نوشابه جزء جدایی ناپذیر زندگی ماست که همراه غذاهای سنتی و فست فودها سرو می شود و از کوچکترین عضو خانواده تا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها عاشق آن هستند!

گفته می شود در میان انواع نوشابه های موجود در سوپرمارکت ها سپرایت یا سون آپ ها بدون رنگ افزودنی بوده و ضرر کمتری دارند.

لیست بهترین نوشیدنی های خنک
انواع نوشیدنی خنک و گرم 11

لیست بهترین نوشیدنی های خنک

انواع نوشیدنی ها به هیدراته نگه داشتن بدن شما کمک می کنند، نوشیدن فراوان مایعات و نوشیدنی های مفید علاوه بر لذت بردن از طعم و مزه های مختلف باعث می شود ارگان های مختلف بدن کار خود را بهتر انجام داده و در طی روز احساس بهتری داشته باشید.

مایعات به گردش خون بهتر کمک می کنند و در زیبایی و سلامت پوست نیز نقش موثری دارند.

بهترین و پرمصرف ترین نوشیدنی در سراسر دنیا آب است. مصرف آب هرگز به بدن شما آسیبی نمی رساند و در شرایط و زمان های مختلف مفیدترین نوشیدنی ممکن است.

علاوه بر آب می توانید از نوشیدنی های کافئین دار، آبمیوه ها و سایر مواردی که در این مطلب معرفی شدند استفاده کنید و از فواید آن ها بهره مند شوید به شرطی در مصرف هیچکدام زیاده روی نکنید.

برای تهیه ی انواع نوشیدنی های با کیفیت خنک و گرم می توانید لیست نوشیدنی های تمشک مارکت را بررسی کنید و سفارش دلخواه خود را ثبت کنید.

[DCRP_shortcode style="2" image="1" excerpt="1" date="1" postsperpage="4" columns="2"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *